Service

Service

Afspraak maken om uw defecte apparaat te laten repareren

HiM Retail heeft ter afhandeling van alle aanspraken op verlengde garantie en servicecertificaten afspraken gemaakt met De Smid Reparatie. Een aanspraak op verlengde garantie of een servicecertificaat dient altijd voorafgaand aan de reparatie te geschieden door registratie bij De Smid Reparatie. Ook kunt u vanzelfsprekend bij uw lokale winkel terecht, met name voor producten waar geen huisbezoek voor nodig is.  

Door uw storing online aan te melden kunt u voor een huisbezoek door een van hun monteurs meteen een datum prikken. U bent dan verzekerd dat een deskundige uw apparaat herstelt. Voor het online melden van storingen faciliteert De Smid Reparatie de website reparatieafspraak.nl .

Online afspraak maken

De Smid Reparatie

De Smid Reparatie is gespecialiseerd in het repareren van witgoed & elektronica. Hun gecertificeerde monteurs repareren snel, voordelig én met garantie.Hiermee zorgen zij ervoor dat u ook lang na uw aankoop van de beste service kunt genieten. Is uw apparaat kapot en heeft u een huisbezoek nodig, dan kunt u een afspraak maken in de agenda van een monteur bij u in de buurt. Zij repareren o.a. uw wasmachine, vaatwasser, droger, koelkast, vrieskast, vrieskist, afzuigkap, kookplaat, fornuis, oven, magnetron, lcd tv, led tv, plasma tv , ktv en audio apparatuur.

De technische dienst van de Smid Reparatie is met afstand de beste, snelste en grootste binnen de electrobranche. Dagelijks repareren veel technische vakmensen artikelen van diverse merken, al dan niet gekocht bij één van de formules van HiM Retail. U kunt er zeker van zijn dat eventuele reparaties worden uitgevoerd tegen de laagst mogelijke kosten. Die worden bovendien altijd aan u gemeld. Zo komt u niet voor verrassingen te staan. Techniek ontwikkelt zich razendsnel en producten worden steeds complexer. Om die redenen is ook de de Smid Academie opgericht. In dit opleidingsinstituut worden de vakmensen van continu bijgeschoold.